FIGYELEM: nem tudjuk manuálisan lefordítani a platform teljes tartalmát, mert a platform nagyon gyorsan növekszik. A tartalom angol nyelven kerül beírásra és automatikusfordításra. Elnézést kérünk, ha vannak olyan hibák a szövegben, amelyeket az automatikus fordítás okoz. Mivel az Oziway-felhasználók növekvő nemzetközi közösségét próbáljuk segíteni, úgy gondoljuk, hogy sokkal fontosabb, hogy a tartalmat sok nyelven sok embernek kézbesítsük, legalábbis olyan módon, amely többnyire helyes (még akkor is, ha vannak hibái), mint hogy sok embert kihagyjanak. Megpróbáljuk kijavítani a legnyilvánvalóbb fordítási hibákat.
FAQ - Frequently Asked Questions
On this page you will find the most commonly asked questions, and their answers
Customers
How to pay for an order
If you are a Customer and you made a purchase, you will need to pay for it directly to the Seller. If the product requires shipment, wait for the Seller to inform you about the Transport price. Login to your Dashboard and go to Messages where you will receive a message from the Seller. The Messages application has translation functionality so even if the Seller speaks a different language, you can communicate. The Seller will send you information about payments. You can pay using the Oziway Wallet, or any other method that the Seller prefers. Paying with the Oziway Wallet is safer, because the Seller will need to withdraw the money that is in their Oziway Wallet, and so you have time to send a complaint if the Product is not delivered. If you want to pay with Oziway Wallet, you need to top it up first. To do so, login and go to the Wallet application, and use the DEPOSIT button . You will be redirected to the chosen payment method gateway (website)
GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK – Gyakori kérdések
Ezen az oldalon megtalálja a leggyakrabban feltett kérdéseket, és a válaszokat
Ügyfelek
Hogyan kell fizetni a megrendelésért?
Ha Ön Ügyfél, és vásárolt, akkor azt közvetlenül az Eladónak kell kifizetnie. Ha a termék szállítást igényel, várja meg, amíg az Eladó tájékoztatja Önt a Szállítási árról. Jelentkezzen be az irányítópultra, és lépjen az Üzenetek menüpontra, ahol üzenetet kap az Eladótól. Az Üzenetek alkalmazás fordítási funkcióval rendelkezik, így még akkor is, ha az Eladó más nyelven beszél, kommunikálhat. Az Eladó információkat küld Önnek a kifizetésekről. Fizethet az Oziway Wallet használatával, vagy bármely más módszerrel, amelyet az Eladó előnyben részesít. Az Oziway Wallet-szel való fizetés biztonságosabb, mert az Eladónak vissza kell vonnia az Oziway Pénztárcájában lévő pénzt, és így van ideje panaszt küldeni, ha a Terméket nem szállítják. Ha az Oziway Wallet-szel szeretne fizetni, először fel kell nagyítania. Ehhez jelentkezzen be, és lépjen a Wallet alkalmazásba, és használja a BEFIZETÉS gombot . A rendszer átirányítja a kiválasztott fizetési módú átjáróra (weboldalra)
Show the original text translated automatically
Who delivers the products to you
The Seller delivers the items to you. The contact details to the Seller are on the item card [Seller Details], you can also write to the Seller using the Messages application which has a built in translation functionality, this will make things easier even is the Seller speaks a different language
Why can I not pay for items online immediately after the purchase
Only some items (like Digital products) are available with the immediate online payment option. For the rest of the items, You need to pay the Seller with the Oziway Wallet application, or by Wechat, PayPal, Bank transfer, Cash, or other methods that are preferred by the Seller. Negotiate with the Seller how to pay
How much does it cost to make a payment in the Oziway system?
Just like with Withdrawals (payouts), we also need to cover the costs of Deposits (Payins, Payments to us, you making a payment to the Oziway system). For this, we need to charge an administration fee of 5% of the amount being paid.
The paid amount will be increased by the administration fee. We need this fee to pay for costs of payment gateways or banks that charge us this fee
example:
column #1: Amount you want to pay to the Seller
column #2: Administration fee
column #3: Amount that you will actually pay
#1 | #2 | #3 |
100 USD | 5 USD | 105 USD |
Is Oziway a safe marketplace
As with all internet ecommerce marketplaces, you should take precaution who you send money to. Try to deal with Sellers who have the best reputation
To increase the chance of positive Customer experience, we have introduced 3 tools to help the Customers
1) the Customer Protection Programme, where we release the funds to the Seller after we know, that you received your item 2) the Verified Seller Programme where a Seller will have the Verified Seller icon, after he sends us all formal documents and photos of the factory or office, to prove that they are running a legitimate business 3) the Promoters promote those Sellers which they know are safe (they have promoted these Sellers before and have received commissions). This is unique in Oziway. See on Oziway which Promoters promote which Products
What is the Customer Protection Programme
You can buy any product or service listed with Oziway, and pay directly to the Seller using a Bank transfer or other means. However, if you would like to pay using the Oziway Wallet for these products, you can do so, and in such cases, we will release the money to the Seller after we are sure that You received the Product. Even though the items will be delivered by the Seller of the product, we will need to know from you when You receive the item. If you do not tell us about the status of the delivery, we will assume that you received it after 7 days of estimated delivery time. Tell us if there is a problem with the delivery.
To increase the chance of positive Customer experience, we also advise Sellers to join our Verified Seller programme. For a Seller to be verified, they need to send us all formal documents and photos of the factory, to prove that they are running a legitimate business
All users
How to withdraw money from your Oziway Wallet
To withdraw money you have to login to your account on Oziway and then from the Promoter menu, click on the Oziway Wallet application
In the Wallet application, click on Withdraw
Then, enter the amount to withdraw, choose the method of payment (bank account, PayPal, WeChat or Western Union, Revolut), and enter the account details
If you want to withdraw to a bank account, its important the account number is in an IBAN format (with the 2 letter country code in the beginning of the number)
If you are not sure how to fill out the withdrawal form, contact us using the Chat function, or the Messaging module to the Administrator
How to withdraw money to a different bank account
If you want to receive a payout to a different email address (in Paypal) or a different mobile number (in WeChat) then the one which is registered with us, then on the Payout Request Form you can enter this data in the comments field. Please note that such payout requests might take longer to be fulfilled, since we have to verify the data
How long does it take for Oziway to pay me the money
It depends on how the payment is to be made. With bank transfers, this takes from 3 to 5 days. With PayPal it should take less. With WeChat it also is pretty quick. We need to verify all payments before sending the request to the bank. Please remember that we make payments once per month at the end of the calendar month. Payment requests should be made 7 days before the end of the month, for us to send them in that month
Do you take taxes from my withdrawal request
We don’t need any contract with you in order to pay you out. We also do not decrease your payout to pay taxes. If you are an Australian resident then we will need this information from you including your ABN (Australian Business Number) or TFN (Tax File Number). If you are a resident of any other country then we will need to know this. This is all done during your first withdrawal request (we need to verify your tax residency – in which country you pay taxes). This will not last more than several days. You will need to pay taxes in your country and you can use the tax reports on your business dashboard to fill out your own tax forms. We will not help you here
How much does it cost to get the withdrawal request paid out
We need to take 5% from the payout, this is the administration fee. We have to pay for the external payment company, like Transferwise.com for example for bank transfers. For Western Union payouts, the cost is 10%. Every time you request a withdrawal and choose a Payment method, you will see the cost of the operation
example:
column #1: Amount you request to withdraw
column #2: Administration fee
column #3: Amount that you will receive
#1 | #2 | #3 |
100 USD | 5 USD | 95 USD |
Promoters
How Much Can a Promoter Earn with Oziway
It depends on two things:
- How well you promote your website or the items
- How well you grow your organization
But from our experience, we feel confident that Promoters that follow our steps should earn 50 USD per month or more, just on the small retail transactions. And then there are the large wholesale transactions which are worth a lot more money
In Oziway, you can receive an Active Commission and a Passive Commission. Grow your organization, invite others, and when you hear that someone needs an Item which is available on Oziway, invite them to buy the item from Your Oziway website
By promoting your website and the Items published there, you will earn an Active Commission from the generated sales. By growing your organization (so that others earn an Active Commission), you will earn a Passive Commission
Grow your organization by inviting others to register from your website, and tell your friends in your organization to grow their organizations also. This will be the basis for Passive Commission for you and your friends
The secret of success in Oziway: Grow your Organization by inviting Promoters and Customers
How can I start promoting
To start Promoting, you first have to register in Oziway (its free), and then you need to setup your free website which will feature products and categories chosen by you for promotion on the internet. When someone decides to make a purchase on your website, you don’t need to send or sell anything - the Seller of the purchased product delivers the product and once we receive the commission from the Seller, you receive your part of the commission (a part of that commission is also paid to the recruiter that invited you to the Oziway community Read more here
Does it cost anything to be a promoter on Oziway
Oziway is free for Promoters. Being a part of our Promoter community does not cost you anything. And you don’t have to do anything. You can earn additional money by promoting offers listed on Oziway. If someone buys something from your Oziway website (this product or service is delivered by the Seller and we receive a commission from the Seller), then you receive a large part of that commission. The person that invited you to Oziway will also receive a small part of that commission, just like you will receive a small part of the commission of each Promoter that you invited into Oziway. So keep promoting and keep inviting
How to setup my website for Promoting
When you register in Oziway, you first need to setup your account. Fill in your telephone number, email address, marketing messages and choose your product categories, and also choose your country of choice (where you intend to promote the store). Its best to use the same email address that you use in PayPal, or mobile phone that you use in WeChat (China), as these are the accounts that we will be making money transfers to. You receive from us your own “internet website” address full of products within the categories that you have chosen. You can change your profile and choose different categories at any time
All the products within the categories that you have chosen, get automatically added to your store. If you have configured your store to include entire categories of items, if new items are added to those categories, they will appear in your store automatically. If you have chosen specific items to appear in your store, new items will not appear automatically
How can I promote items added by a specific Seller
Setting up your personal website to feature a specific sellers products is easy. Read more here
Who delivers the products to the customer
The Seller delivers the items - don’t worry, you the Promoter don’t have to send any item to anyone. All you do is promote your Oziway website. It is the Seller that sends the item, collects the money and pays the commission to Oziway so that we can pay you
Active Commission
Active Commission is what you earn when your promotion directly results in a transaction being made. You told someone about your Oziway website and that person bought an item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of it to you. Your commission is called 1st level commission. A small part of that commission will stay in Oziway and also we will pay the Promoter that invited you to Oziway
Passive Commission
Passive Commission is what you earn when you invite a friend to be a Promoter in Oziway, and that friend promotes their own Oziway website or product which results in a transaction being made. The friend told someone about their website and that someone bought the item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of the commission to your friend, but you also receive a small part of the commission for growing your organization. Your commission is then called the 2nd level commission and your friends commission is called the 1st level commission. A small part of the commission will stay in Oziway
Make Your Organization International
In Oziway there are no boundaries. Even though it makes more sense to Promote the products in your home country to your friends, you can promote and recruit Promoters around the world. And the more promoters are in your organization, the better chance you will have of receiving attractive passive income
Promote professionally on Oziway
From time to time, we will have special, high income “premium” projects. Big transactions to promote. We will contact directly those Promoters that have a track record of good organization growth to give them a chance to help in a big transaction
How can I create a custom offer for my customer
We have made available a quotation system that you can use to send individual quotations to your customers. This only works for large, wholesaler products. Read more here
How you receive your commission
All commissions are calculated from USD and then paid out to your Bank account or PayPal or WeChat, Revolut or even Western Union in your national currency
After a completed transaction that you promoted (or a friend that you invited to Oziway), the commission amount (Active or Passive) is added to your balance in the Oziway Wallet application. To receive your money, you have to make a Withdrawal Request from the Oziway Wallet. Tell us if you want us to pay you to a Bank Account, or Wechat, or PayPal or Revolut account or a Western Union office
Do any forms or documents need to be filled out before the payout
We require an online form to be filled out (Tax Verification Form) so that we know where you are from (in which country you pay taxes). This form is available on your Business Dashboard. We pass that information to Oziway Payment Services (as defined in the Agreement) for Payment processing
Sellers
Does it cost anything to be a seller on Oziway
Adding items to Oziway is free. Being a part of our Seller community does not cost you anything if we don’t sell anything for you. You can list all your products and if you don’t sell anything on Oziway, you will not pay anything. The only payments that you will be obligated to pay, are the commissions that you declare to pay for the sale of each one of your Items. You tell us how much you can pay from the sale that we make for you. You define the percentage levels of commissions when you post the items
What is a Verified Seller and how to become verified
A verified seller is a Seller which has been verified by Oziway as being a safe and trustworthy business partner. Being verified means that people will trust you more as a Seller. Once you become a verified seller, you receive the Verified Seller badge on your item page. To become a Verified Seller, we need to know who you are, we will need your company documents and possibly proof that you have an office or a factory
If you want to become a Verified Seller, please contact us by requesting further information from your Business Dashboard. We will send you details of what information you need to provide to us
How to make my item available in many countries
To make your item available in many countries, you need to add is as a Global Offer. A global offer is an item which is able to be delivered by You to a Customer anywhere in the world. It is entered on Oziway as a Global Offer and then , after about one hour it becomes available on all Oziway pages, in all different currencies (calculated automatically) and translated automatically into many languages. If the item is a physical product, then it will have to be sent to the Customer in another country, you wil have the option to inform the Customer about the additional cost of shipment
How can I receive a payment for my items that are sold with an Online payment
If you had a Digital (Downloadable) Product and the Customer paid for it online, go to the Oziway Wallet application and click the Withdrawal button. Enter your account details and amount that you would like to withdraw, and wait for the payment. Payments are made once per month
When adding an item, what does [days needed for verification] mean
It means that you, the Seller, need this many days to finalize the transaction. You need to receive money from the Customer, and deliver the item
When adding an item, what does [Approximate Delivery Time] mean
This is how much time you the Seller need to deliver the item to the Customer, the delivery time will be approximate because it depends on where the product is going to be sent. This information is displayed on the item page for the Customers to see
When adding an item, do my products need to be verified ?
If you are a Verified Seller, the items are not verified, they become published immediately after you add them. If you are not a Verified Seller, they need to be verified (on the screen) by the Oziway team to make sure that they comply with the Terms and Conditions of our platform
When adding an item why does Oziway ask me to enter the price in USD
The USD price needs to be used if the item is available for delivery in many countries, because from that USD price we automatically calculate all the other currencies, using daily updates by xe.com
How can I add items which my factory exports
We have added the possibility to publish items available in wholesale quantities. These are added without specific prices, just a price range. You can post a minimum order quantity and a price range, and then when a Customer is interested, you can negotiate the conditions of the transaction using the Oziway Messages system which has a translation function which is helpful when the Seller and Customer speak different languages. Read more here
How To Sell Products
If you want to offer a product or service, go to the Oziway page in your country (or the global Oziway.com page) and login to your Business Dashboard. There you will find an option to [Add an Item]. Adding an item is FREE. It does not cost you anything to add the item to our database. All that you need is specify the % commission that you will pay to Oziway after your item is promoted and a Customer pays for it. We need this payment so that we can pay the Promoters. You only pay the % commission once you receive the payment from the Customer and deliver the item to the Customer
Ki szállítja önnek a termékeket?
Az Eladó szállítja a tételeket az Ön számára. Az Eladó elérhetőségei a cikk kartonján vannak [Eladó adatai], akkor is írhat az Eladónak az Üzenetek alkalmazás segítségével, amely beépített fordítási funkcióval rendelkezik, ez megkönnyíti a dolgokat, még akkor is, ha az Eladó más nyelven beszél
Miért nem tudok fizetni a tételek online közvetlenül a vásárlás után
Csak néhány elem (például digitális termékek) érhető el a közvetlen online fizetési lehetőséggel. A többi tétel, Meg kell fizetni az Eladó az Oziway Wallet alkalmazás, vagy a Wechat, PayPal, Banki átutalás, Készpénz, vagy más módon, amelyek által preferált Eladó. Tárgyaljon az Eladóval, hogyan kell fizetni
Mennyibe kerül fizetni az Oziway rendszerben?
Csakúgy, mint a kivonás (kifizetések), mi is kell fedezni a költségeket a betétek (Payins, kifizetések nekünk, akkor a kifizetés az Oziway rendszer). Ezért a kifizetett összeg 5%-át kikell számolnunk.
A kifizetett összeg az adminisztrációs díjjal emelkedik. Szükségünk van erre a díjra, hogy kifizessük a fizetési átjárók vagy bankok költségeit, amelyek ezt a díjat felszámítják nekünk
Példa:
column #1: Az Eladónak fizetni kívánt összeg
column #2: Adminisztrációs díj
column #3: A ténylegesen fizetendő összeg
#1 | #2 | #3 |
100 USD | 5 USD | 105 USD |
Oziway biztonságos piactér
Mint minden internetes e-kereskedelmi piacterek, meg kell tennie elővigyázatosságból, aki küld pénzt. Próbálja kezelni a eladók, akik a legjobb hírnevét
A pozitív ügyfélélmény esélyének növelése érdekében 3 eszközt vezettünk be, amelyek segítik az
1)az Ügyfélvédelmi Program, ahol az összeget az Eladónak adjuk át, miután tudjuk, hogy megkapta a 2)az Ellenőrzött Eladó Program, ahol az Eladó rendelkezik az Ellenőrzött Eladó ikonnal, miután elküldte nekünk a gyárvagy iroda összes hivatalos dokumentumát és fényképét, annak bizonyítására, hogy törvényes vállalkozást működtetnek 3)a Szervezők népszerűsítik azokat az Eladókat, akikről tudják, hogy biztonságosak (korábban már népszerűsítették ezeket az Eladókat, és jutalékot kaptak). Ez egyedülálló Oziwayben. Lásd az Oziway mely promóterek melyik termékeket népszerűsítik
Mi az ügyfélvédelmi program
Az Oziway-nél felsorolt bármely terméket vagy szolgáltatást megvásárolhatja, és közvetlenül az Eladónak fizethet banki átutalással vagy más módon. Azonban, ha szeretne fizetni az Oziway Wallet ezeket a termékeket, akkor ezt megteheti, és ilyen esetekben, akkor engedje el a pénzt az Eladó után biztosak vagyunk abban, hogy megkapta a terméket. Annak ellenére, hogy a termékeket a termék Eladója szállítja, tudni kell Öntől, amikor megkapja a terméket. Ha nem mondja el nekünk a szállítás állapotát, feltételezzük, hogy 7 napos becsült szállítási idő után kapta meg. Mondja el, ha gond van a szállítással.
A pozitív ügyfélélmény esélyének növelése érdekében azt is javasoljuk az Eladóknak, hogy csatlakozzanak verified Seller programunkhoz. Ahhoz, hogy az Eladó ellenőrizhető legyen, el kell küldenie nekünk az összes hivatalos dokumentumot és fényképet a gyárról, hogy bizonyítsa, hogy törvényes vállalkozást vezet
Minden felhasználó
Hogyan lehet pénzt felvenni az Oziway Wallet
A pénzfelvételhez be kell jelentkezned a számládra az Oziway-en, majd a Szervező menüből, kattints az Oziway Wallet alkalmazásra.
A Wallet alkalmazásban kattintson a Visszavonás gombra
Ezután adja meg a kifizetési összeget, válassza ki a fizetési módot (bankszámla, PayPal, WeChat vagy Western Union, Revolut), és adja meg a számla adatait
Ha bankszámlára szeretne felvenni a pénzt, fontos, hogy a számlaszám IBAN formátumban legyen (a szám elején a 2 betűs országkóddal)
Ha nem biztos abban, hogyan töltheti ki a kifizetési űrlapot, lépjen kapcsolatba velünk a Csevegés funkció vagy az Üzenetmodul segítségével a rendszergazdának
Hogyan lehet pénzt felvenni egy másik bankszámlára
Ha egy másik e-mail címre (Paypal) vagy egy másik mobilszámra (WeChat) szeretne kifizetést kapni, akkor az, amely regisztrálva van nálunk, akkor a kifizetési kérelem űrlapon megadhatja ezeket az adatokat a megjegyzések mezőben. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az ilyen kifizetési kérelmek teljesítése hosszabb időt vehet igénybe, mivel ellenőriznünk kell az adatokat
Mennyi ideig tart Oziway-nek kifizetni a pénzt?
Ez attól függ, hogyan kell fizetni. Banki átutalással ez 3-5 napot vesz igénybe. A PayPal-nál kevesebbet kell igénybe vennie. A WeChat is elég gyors. Ellenőriznünk kell az összes kifizetést, mielőtt elküldjük a kérést a banknak. Kérjük, ne feledje, hogy a naptári hónap végén havonta egyszer fizetünk. A kifizetési kérelmeket a hónap vége előtt 7 nappal kell beküldeni, hogy azadott hónapban elküldhesjük őket.
Szedsz adót a kifizetési kérelmemből?
Nincs szükségünk szerződésre veled, hogy kifizessük. Nem csökkentjük a kifizetést az adók megfizetésére sem. Ha Ön ausztrál lakos, akkor szükségünk lesz erre az információra, beleértve az ABN (ausztrál cégszám) vagy a TFN (Adófájlszám) adatait. Ha Ön bármely más ország lakosa, akkor ezt tudnunk kell. Mindez az első kifizetési kérelem során történik (ellenőriznünk kell az adórezidensi lakóhelyét – melyik országban fizet adót). Ez nem tart tovább több napig. Az ön országában kell adót fizetnie, és az üzleti irányítópulton található adójelentések segítségével kitöltheti saját adózási űrlapjait. Itt nem segítünk.
Mennyibe kerül, hogy a kifizetési kérelmet kifizették
5%-ot kell vennünk a kifizetésből, ez az adminisztrációs díj. Fizetnünk kell a külső fizetési vállalatért, például Transferwise.com például banki átutalások esetén. A Western Union kifizetések, a költség 10%. Minden alkalommal, amikor kifizetést kér, és kiválaszt egy fizetési módot, látni fogja a művelet költségét
Példa:
column #1: A kifizetésre kért összeg
column #2: Adminisztrációs díj
column #3: A kapott összeg
#1 | #2 | #3 |
100 USD | 5 USD | 95 USD |
Támogatói
Mennyit lehet egy promoter keresni oziway
Két dologtól függ:
- Milyen jól reklámozza a honlapon, vagy az elemek
- Milyen jól növekszik a szervezet
Tapasztalataink alapján azonban biztosak vagyunk abban, hogy a lépéseinket követő Támogatóknak havi 50 USD-t vagy többet kell keresniük, csak a kis kiskereskedelmi tranzakciók után. És akkor ott vannak a nagy nagykereskedelmi tranzakciók, amelyek sokkal több pénzt érnek
Oziway-ben aktív jutalékot és passzív jutalékot kaphat. Bővítse szervezetét, hívjon meg másokat, és amikor meghallja, hogy valakinek szüksége van egy elemre, amely elérhető az Oziway-en, hívja meg őket, hogy vásárolják meg az elemet az Ön Oziway webhelyéről
A webhely és az ott közzétett tételek népszerűsítésével aktív jutalékot kap a generált eladásokból. A szervezet növekedésével (hogy mások aktív jutalékot szerezzenek), passzív jutalékot fog keresni
Bővítse szervezetét azáltal, hogy megkér másokat, hogy regisztráljanak a webhelyéről, és mondja meg a szervezeten belüli barátainak, hogy a szervezetük is növekedjen. Ez lesz az alapja a Passzív Jutaléknak Önnek és barátainak
A siker titka az Oziway-ben: Bővítse szervezetét a promóterek és az ügyfelek meghívásával
Hogyan kezdhetem el népszerűsíteni
Kezdeni előmozdítása, először regisztrálnia kell Oziway (a szabad), majd meg kell állítani a szabad honlap, amely jellemző termékek és kategóriák által választott Ön promóció az interneten. Ha valaki úgy dönt, hogy a vásárlás a honlapon, akkor nem kell küldeni vagy eladni semmit - az eladó a megvásárolt termék szállítja a terméket, és amint megkapjuk a jutalékot az Eladó, akkor megkapja a részét a jutalék (egy részét, hogy a jutalék is fizetik a toborzó, hogy felkérte Önt, hogy az Oziway közösség Tovább olvasom itt
Bármibe is kerül, hogy az Oziway promótere legyél?
Oziway ingyenes a promóterek számára. A Szervező közösségünk tagjaként nem kerül semmibe. És nem kell csinálnod semmit. Az Oziway-en felsorolt ajánlatok népszerűsítésével további pénzt kereshet. Ha valaki vásárol valamit az Oziway weboldaláról (ezt a terméket vagy szolgáltatást az Eladó szállítja, és jutalékot kapunk az Eladótól), akkor a jutalék nagy részét megkapja. Az a személy, aki meghívta Önt Oziway-be, szintén megkapja a jutalék egy kis részét, ahogy ön is megkapja az Oziway-be meghívott Minden Szervező megbízásának egy kis részét. Tehát folyamatosan előmozdítása és folyamatosan hívogató
Hogyan kell beállítani a honlapom on promoting
Amikor regisztrál oziway, először be kell állítania a fiókot. Adja meg telefonszámát, e-mail címét, marketingüzeneteit, és válassza ki a termékkategóriákat, és válassza ki a kívánt országot (ahol népszerűsíteni kívánja az üzletet). A legjobb, hogy ugyanazt az e-mail címet használja a PayPal, vagy mobiltelefon, hogy használja a WeChat (Kína), mivel ezek a számlák, hogy mi lesz, hogy pénzt utal. Ön megkapja tőlünk a saját "internetes honlap" címét, amely tele van az Ön által választott kategóriákon belüli termékekkel. Profilodat bármikor megváltoztathatod, és különböző kategóriákat választhatsz.
A kiválasztott kategóriákon belüli összes termék automatikusan hozzáadódik az üzletéhez. Ha úgy állította be az áruházat, hogy az teljes elemkategóriákat tartalmazzon, ha új elemeket ad hozzá ezekhez a kategóriákhoz, azok automatikusan megjelennek az üzletben. Ha kiválasztott a boltban megjelenő konkrét elemeket, az új elemek nem jelennek meg automatikusan
Hogyan tudom reklámozni tételek által hozzáadott egy adott Eladó
A személyes webhely beállítása egy adott eladói termék hez egyszerű. Tovább olvasom itt
Ki szállítja a termékeket az ügyfélnek?
Az Eladó kézbesíti a tételeket - ne aggódjon, önnek a Szervezőnek nem kell semmilyen tételt küldenie senkinek. Minden, amit csinál, hogy támogassák a Oziway honlapján. Az Eladó az, aki elküldi a terméket, összegyűjti a pénzt, és kifizeti a jutalékot Oziway-nek, hogy ki tudjuk fizetni Önnek
Aktív Bizottság
Az aktív Jutalék az, amit akkor kapsz, ha a promóciód közvetlenül egy tranzakciót eredményez. Beszéltél valakinek az Oziway weboldalodról, és az a személy vett egy tárgyat. Amint megkapjuk a jutalékot az Eladótól, a legtöbbet Önnek fizetjük. A jutalékát első szintű jutaléknak hívják. A bizottság egy kis része Oziway-ben marad, és mi fizetjük a Szervezőt is, aki meghívta Önt Oziway-be.
Passzív jutalék
Passzív Jutalék az, amit akkor keresel, ha meghívsz egy barátodat, hogy legyen szervező oziway-i, és ez a barát népszerűsíti a saját Oziway weboldalát vagy termékét, ami tranzakciót eredményez. A barát beszélt valakinek a honlapjukról, és hogy valaki megvette az elemet. Amint megkapjuk a jutalékot az Eladótól, a jutalék nagy részét a barátjának fizetjük, de a szervezet növekedésével foglalkozó jutalék egy kis részét is megkapja. A jutaléka ezután a 2. A bizottság egy kis része Oziwayben marad.
Legyen a szervezet nemzetközi
Oziway-ben nincsenek határok. Annak ellenére, hogy több értelme van, hogy reklámozza a termékeket a saját országában, hogy a barátok, akkor támogassák és toborozni Promoters szerte a világon. És minél több promóter van a szervezetében, annál nagyobb az esélye, hogy vonzó passzív jövedelmet kap
Népszerűsítse szakmailag az Oziway-en
Időről időre, mi lesz a különleges, magas jövedelmű "prémium" projektek. Nagy tranzakciók, hogy támogassák. Közvetlenül felvesszük a kapcsolatot azokkal a Promóterekkel, akik jó szervezett növekedéssel rendelkeznek, hogy lehetőséget adjunk nekik egy nagy tranzakcióban való segítségnyújtásra.
Hogyan hozhatok létre egyéni ajánlatot az ügyfelem számára?
Elérhetővé tettünk egy árajánlat-rendszert, amelynek segítségével egyéni ajánlatokat küldhet ügyfeleinek. Ez csak akkor működik, a nagy, nagykereskedelmi termékek. Tovább olvasomitt
Hogyan kapja meg a jutalékot?
Minden jutalék usd-ből kerül kiszámításra, majd a bankszámlájára, a PayPal vagy a WeChatre, a Revolutra vagy akár a Western Unionra kerül kifizetésre az Ön nemzeti pénznemében
Az Ön által előléptetett tranzakció (vagy az Oziway-re meghívott barátja) után a jutalék összege (aktív vagy passzív) hozzáadódik egyenlegéhez az Oziway Wallet alkalmazásban. Ahhoz, hogy megkapja a pénzt, meg kell, hogy a kifizetési kérelmet a Oziway Wallet. Mondja el, ha azt szeretné, hogy bankszámlára, wechatre, PayPal vagy Revolut számlára vagy Western Union irodára fizessünk
Kell-e bármilyen űrlapot vagy dokumentumot kitölteni a kifizetés előtt?
Szükségünk van egy online űrlap kitöltésére (adóellenőrzési űrlap), hogy tudjuk, honnan származik (melyik országban fizet adót). Ez az űrlap elérhető az Üzleti irányítópulton. Ezeket az információkat továbbítjuk az Oziway Payment Services-nek (a megállapodásban meghatározottak szerint) a fizetés feldolgozásához
Eladók
Bármibe is kerül, hogy eladó legyél az Oziway-en?
Elemek hozzáadása oziway ingyenes. Mivel egy része a mi Eladó közösség nem kerül neked semmit, ha nem eladni semmit az Ön számára. Felsorolhatja az összes termékét, és ha nem ad el semmit az Oziway-en, akkor nem fog fizetni. Az egyetlen kifizetés, amit köteles lesz fizetni, azok a jutalékok, amelyekről ön bejelenti, hogy kifizeti az egyes Tételek értékesítését. Mondja el, mennyit fizethet az eladásból, amit mi keresünk Önnek. A cikkek könyvelésekénél megadhatja a jutalékok százalékos szintjét.
Mi az ellenőrzött eladó, és hogyan válhat ellenőrzött
Az ellenőrzött eladó egy Eladó, amelyet az Oziway biztonságos és megbízható üzleti partnerként ellenőrzött. Az ellenőrzés azt jelenti, hogy az emberek jobban megbíznak benned, mint eladóban. Miután igazolt eladóvá váltál, megkapod az Ellenőrzött Eladó jelvényt a tételoldalon. Ahhoz, hogy ellenőrzött eladóvá váljunk, tudnunk kell, hogy ki vagy, szükségünk lesz a vállalati dokumentumaidra, és esetleg annak igazolására, hogy irodád vagy gyára van
Ha ellenőrzött eladó szeretne lenni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a Vállalkozás irányítópultjáról további információk igénylésével. Megküldjük Önnek az ön által megadott adatokat
Hogyan lehet a terméket elérhetővé tenni számos országban?
Ahhoz, hogy az elem számos országban elérhető legyen, globális ajánlatként kell hozzáadnia. A globális ajánlat olyan termék, amelyet Ön a világ bármely pontján el tud szállítani egy Ügyfélnek. Az Oziway-en globális ajánlatként kerül fel, majd körülbelül egy óra múlva elérhetővé válik az oziway-i oldalakon, minden különböző pénznemben (automatikusan kiszámítva), és automatikusan lefordítva sok nyelvre. Ha a cikk fizikai termék, akkor azt egy másik országban kell elküldeni a Vevőnek, akkor lehetősége van arra, hogy tájékoztassa a Vevőt a szállítás többletköltségeiről.
Hogyan kaphatok fizetést az online fizetéssel értékesített tételekért?
Ha digitális (letölthető) terméke volt, és az Ügyfél online fizetett érte, keresse fel az Oziway Wallet alkalmazást, és kattintson a Kifizetés gombra. Adja meg a számla adatait és a visszavonni kívánt összeget, és várja meg a kifizetést. A kifizetések havonta egyszer történnek
Elem hozzáadásakor mit jelent az ellenőrzéshez szükséges [nap]
Ez azt jelenti, hogy Önnek, az Eladónak ennyi napra van szüksége a tranzakció véglegesítéséhez. Pénzt kell kapnia a Vevőtől, és ki kell szállítania a
Elem hozzáadásakor mit jelent a [Hozzávetőleges szállítási idő]?
Ez az, hogy mennyi időt kell az Eladónak szállítania a terméket az Ügyfélnek, a szállítási idő hozzávetőleges lesz, mert attól függ, hogy a terméket hova küldik. Ez az információ megjelenik a cikk oldalon, hogy a Vevők
Elem hozzáadásakor ellenőrizni kell a termékeimet?
Ha Ön Ellenőrzött Eladó, a tételek nem ellenőrzöttek, akkor azonnal közzéválnak, miután hozzáadta őket. Ha Ön nem Ellenőrzött Eladó, akkor az Oziway csapata ellenőrzi (a képernyőn), hogy megbizonyosodjon arról, hogy megfelelnek platformunk általános szerződési feltételeinek.
Amikor hozzáad egy elemet, miért kérdezi meg Oziway, hogy adjam meg az árat USD-ben
Az USD árat akkor kell használni, ha a cikk számos országban elérhető, mert ebből az USD árból automatikusan kiszámítjuk az összes többi pénznemet, a xe.com
Hogyan vehetek fel olyan elemeket, amelyeket a gyári exportom
A nagykereskedelmi mennyiségben elérhető termékek közzétételének lehetőségével bővült. Ezek hozzá anélkül, hogy konkrét árak, csak egy árkategóriában. Feladhatja a minimális rendelési mennyiséget és az ártartományt, majd amikor egy Vevő érdeklődik, a tranzakció feltételeit az Oziway Üzenetek rendszer segítségével tárgyalhatja meg, amely fordítási funkcióval rendelkezik, amely hasznos, ha az Eladó és az Ügyfél különböző nyelveket beszél. Tovább olvasom itt
Hogyan kell eladni termékek
Ha terméket vagy szolgáltatást szeretne kínálni, látogasson el az Oziway oldalra az országában (vagy a globális Oziway.com oldalon), és jelentkezzen be az Üzleti irányítópultra. Itt talál egy lehetőséget a [Elem hozzáadása] lehetőségre. Egy elem hozzáadása ingyenes. Nem kerül semmibe, hogy hozzáadja az elemet az adatbázisunkhoz. Mindössze annyit kell megadnia, hogy milyen %jutalékot kell fizetnie az Oziway-nek a termék előléptetése és az Ügyfél kifizetése után. Szükségünk van erre a fizetésre, hogy ki tudjuk fizetni a Szervezőt. A jutalékot csak akkor fizeti ki, ha megkapta a kifizetést a Vevőtől, és a terméket átadja a Vevőnek.
How do You get paid for physical products that you need to deliver
If you added the item with an offline payment, its easy – the Customer has to pay you directly by bank transfer, PayPal, WeChat, maybe Revolut, transfer within the Oziway Wallet or even by cash). You choose how to receive the money
How Do You know who to deliver physical products or services
Login to your Business Dashboard available on Oziway
There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be fulfilled. When you open a transaction, you see all details, who bought what. You can start a conversation with the customer to make payment and delivery arrangements or discuss any other aspect of the transaction. Our Messages system automatically translates the conversation so even if the Customer talks in a different language, you will not have problems in communication
How Do You tell us that a transaction did not finalize, so that you don’t pay any Commission
Login to your Business Dashboard available on Oziway
There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be accepted (OK) or rejected (FAIL). You have a number of days (Days needed to finalize the transaction) to verify that a transaction took place, therefore to Accept (OK) the transaction, or to Reject (FAIL). You reject the transaction if it did not finalize. You will not have to pay commission for rejected transactions
How do you pay the commission for the sale of physical products
Login to your Business Dashboard available on Oziway
There you will find a List of Transactions that need to be accepted (OK - delivered) or rejected (FAIL - not delivered). After you deliver the item and you complete the transaction (Customer paid, you delivered), you have 7 days to pay the commission to Oziway using one of the available payment methods. You will receive a tax receipt for marketing services after making the payment (please allow several working days for the tax receipt to be delivered to you)
Now in more detail, when you add items to Oziway, you enter how many days you need to finalize the transaction (including delivery). You set the status of each transaction, before the declared number of days has passed (if we receive no feedback, Oziway automatically sets the transaction to Success and you are required to pay the commission)
1 of 3 things now will happen:
- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled
How do you get paid for downloadable products
When you add a Digital (Downloadable) product, you set a price in USD. Automatically this product will get published in all our country websites, and its price will be automatically converted to all currencies in those stores (Australian Dollar, Chinese Yuan, Euro etc). When a Customer pays, Your Balance will automatically be increased, you can then send a Withdrawal Request and we will pay to the account chosen by you. Please see above How we send the Payouts
Other information
How to become a partner of Oziway in your country
If you would like to be a Partner of Oziway in your country, please contact us (use to contact form). We are looking for Partner companies with established businesses and a solid reputation to help our Oziway users (Sellers, Promoters and Customers) in obtaining all necessary information related to their business on Oziway. We offer a solid business opportunity
Does Oziway Deduct Any Tax From Payouts
There are 2 kinds of taxes that are payable. An income tax as a Seller when you sell an item, and an Income tax for the Promoter when you earn a commission. As a Seller, you are obligated to issue a sales receipt to the Customer for your transaction, this has nothing to do with Oziway. As a Promoter, you are obligated to pay taxes on your earnings. In both cases you should pay taxes and other appropriate levies in your own country. We do not inform your country tax office about your earnings. This is your obligation. By using this service, you take the responsibility of reporting your own earnings to Your authorities. For this, we have made available a Tax Report feature for you to see all earnings and payouts for the year
Hogyan kap pénzt a fizikai termékek, hogy meg kell szállítani
Ha hozzáadta a tételt egy offline fizetéssel, annak egyszerű – az Ügyfélnek közvetlenül banki átutalással, PayPal, WeChat, talán Revolut, átutalással kell fizetnie az Oziway Wallet-en belül, vagy akár készpénzben). Ön dönti el, hogyan kapja meg a pénzt
Honnan tudod, hogy kit szállíts fizikai termékeket vagy szolgáltatásokat?
Jelentkezzen be az Oziway-en elérhető üzleti irányítópultjára
Itt megtalálja a függőben lévő tranzakciók listáját – azokat a tranzakciókat, amelyeket teljesíteni kell. Amikor megnyit egy tranzakciót, minden részletet láthat, ki mit vásárolt. Beszélgetést kezdeményezhet az ügyféllel a fizetési és szállítási előkészületek, illetve a tranzakció bármely más aspektusának megvitatása érdekében. Üzenetrendszerünk automatikusan lefordítja a beszélgetést, így még akkor is, ha az Ügyfél más nyelven beszél, akkor sem lesz probléma a kommunikációban
Hogyan mondja el nekünk, hogy a tranzakció nem zárult le, így nem fizet jutalékot
Jelentkezzen be az Oziway-en elérhető üzleti irányítópultjára
Itt megtalálja a függőben lévő tranzakciók listáját – azokat a tranzakciókat, amelyeket el kell fogadni (OK) vagy el kell utasítani (FAIL). A tranzakció véglegesítéséhez szükséges napok száma (A tranzakció véglegesítéséhez szükséges napok száma) a tranzakció elfogadásához( OK) vagy az Elutasítás (FAIL) gombra. Elutasítja a tranzakciót, ha nem véglegesíti. Az elutasított tranzakciókért nem kell jutalékot fizetnie
Hogyan fizeti a jutalékot a fizikai termékek értékesítéséért?
Jelentkezzen be az Oziway-en elérhető üzleti irányítópultjára
Itt található egy tranzakciólista, amelyet el kell fogadni (OK - kézbesítve) vagy elutasítva (FAIL - nem kézbesítve). Miután kiszállította a terméket, és teljesítette a tranzakciót (Kifizetett Ügyfél, ön kézbesített), 7 napja van arra, hogy a jutalékot az Oziwaynek fizesse ki a rendelkezésre álló fizetési módok egyikével. A befizetést követően megkapja a marketingszolgáltatások adóbevételét (kérjük, hagyjon több munkanapot az adóbevallás kézbesítésére)
Most részletesebben, amikor elemeket ad hozzá az Oziway-hez, megadhatja, hogy hány napig kell véglegesíteni a tranzakciót (beleértve a szállítást is). Ön beállítja az állapotát minden tranzakció, mielőtt a bejelentett napok száma telt el (ha nem kapunk visszajelzést, Oziway automatikusan beállítja a tranzakció sikeres, és akkor köteles fizetni a jutalékot)
1 a 3 dolog most fog történni:
- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled
Hogyan kap pénzt letölthető termékek
Amikor digitális (letölthető) terméket ad hozzá, az árat USD-ben adja meg. Automatikusan ez a termék lesz közzé minden hazánkban honlapok, és az ár automatikusan átalakul az összes valuták ezekben az üzletekben (ausztrál dollár, kínai jüan, euró, stb.) Amikor egy Ügyfél fizet, egyenlege automatikusan megnő, akkor elküldheti a kifizetési kérelmet, és mi fizetünk az Ön által kiválasztott számlára. Kérjük, olvassa el a fenti Hogyan küldjük el a kifizetések
Egyéb információk
Hogyan válhat partnere Oziway az Ön országában
Ha az Ön országában oziwayi partner szeretne lenni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot (használja a kapcsolatfelvételi űrlapot). Olyan partnervállalatokat keresünk, amelyek megalapozott vállalkozásokkal és szilárd hírnévvel rendelkeznek, hogy segítsenek Oziway-felhasználóinknak (Eladók, Promóterek és Ügyfelek) az Oziway-en folytatott üzleti tevékenységükkel kapcsolatos összes szükséges információ megszerzésében. Szilárd üzleti lehetőséget kínálunk
Oziway levon minden adót a kifizetések
Kétféle adót kell fizetni. A jövedelemadó, mint az Eladó, ha eladni egy elemet, és a jövedelemadó a Szervező, ha keres jutalékot. Eladóként Ön köteles értékesítési nyugtát kiadni az Ügyfélnek a tranzakcióhoz, ennek semmi köze az Oziway-hez. Szervezőként Ön köteles adót fizetni a bevételei után. Mindkét esetben adót és egyéb megfelelő illetéket kell fizetnie a saját országában. Nem tájékoztatjuk az Ön országának adóhivatalát a bevételeiről. Ez a kötelességed. A szolgáltatás használatával Ön vállalja a felelősséget azért, hogy saját bevételeit jelentse az Ön hatóságainak. Ehhez elérhetővé tettük az adóbevallás funkciót, hogy láthassa az év összes bevételét és kifizetését
Show the original text translated automatically
Az alábbiakban érdekes cikkeket talál különböző témákról - Hogyan kezdjük előmozdítása: kattintson a linkre itt - Webhely létrehozása sablon másolásával:kattintson a linkre itt - Hogyan kezdjük el az értékesítést: kattintson a linkre itt - Hogyan lehet hozzáadni egy terméket e-mailben: kattintson a linkre itt - A lista az összes ország, ahol Oziway van egy honlap: kattintson a linkre itt - Általános súgószakasz : kattintson a linkre itt - Hogyan működik az Oziway rendszer: kattintson a linkre itt - Mennyi pénzt lehet keresni: kattintson a linkre itt - Általános GYIK (gyakran ismételt kérdések) : kattintson a linkre itt - Hogyan válasszuk ki az adott Eladók ajánlat: kattintson a linkre itt - Hogyan tegye közzé a nagykereskedelmi termék:kattintson a linkre itt - Hogyan hozzunk létre egy egyéni ajánlatot nagykereskedelmi termékek:kattintson a linkre itt - Az összes kategória listája (ezt a termékek e-mailben történő közzétételekor használhatja:kattintson a linkre itt - Hogyan lehet módosítani a termékeket a honlapon (miután megkapta az alapértelmezett honlapon a regisztráció során):kattintson a linkre itt - Hogyan adhat hozzá kérést, ha nem találja, amit keresett:kattintson a linkre itt - Hogyan lehet biztonságosan importálni Kínából: kattintson a linkre ittSzeretne olvasni több érdekes cikkeket az Oziway Platform?